Jumaat, 9 Januari 2015

SET SUSU

Set Penyusuan Shaklee semakin mendapat permintaan di kalangan ibu yang menyusukan bayi mereka.Ini kerana mereka cuba memberikan khasiat yang terbaik untuk bayi yang masih belum menjamah makanan berbentuk pepejal.Untuk itu hanya susu ibu menjadi sumber makanan untuk bayi kenyang.

Susu Badan Bertambah

Malangnya ada sesetengah ibu yang mengalami masalah susu badan mereka tidak mencukupi untuk diberikan kepada bayi.Akibatnya bayi akan menangis dan pasti sebagai seorang ibu,hati anda akan berasa kasihan dengan bayi.Anda mula mencari maklumat di internet dan mendapati ramai wanita membicarakan berkaitan set penyusuan Shaklee ini.

Adakah Set penyusuan Shaklee akan dapat menambahkan lagi kuantiti susu dalam badan?

Ia sebenarnya berkaitan dengan tahap kesihatan dan kecergasan diri anda.Selalunya ibu yang baru bersalin akan cepat berasa letih dan kurang bertenaga.Keadaan ini menyebabkan anda malas untuk mengepam susu yang menyebabkan ia kurang produktiviti.Ini menunjukkan badan anda kekurangan nutrisi yang lengkap.

Untuk itu,proses pengepamam susu juga adalah sama seperti konsep demand dan supply.Semakin anda kerap mengepam susu badan,ia akan bertambah dan begitu juga sebaliknya.Justeru itu vitamin Shaklee membantu anda kekal cergas semasa anda melakukan proses mengepam.

Cara Menggunakan Set Penyusuan Shaklee
Pertama sekali minda kita perlu dalam keadaan positif.Matlamat kita untuk memperbanyakkan susu adalah untuk memastikan susu untuk bayi tidak terputus.

Kedua adalah mengamal set penyusuan Shaklee secara konsisten.Pengambilan adalah mengikut apa yang disarankan oleh pengedar Shaklee tersebut.Setiap pembelian menerusi saya akan mendapat panduan dan tips untuk rujukan anda.

Ketiga adalah dengan meminum air masak dalam kuantiti yang banyak setiap hari.Saya mencadangkan anda mengambilnya minimum 3 liter yang juga boleh menyingkirkan toksin dalam badan.

Akhir sekali anda perlu mengepam dengan lebih kerap.Semakin kerap anda berbuat demikian pasti kuantiti susu dapat dipertingkatkan.

4 Set Penyusuan Shaklee Pilihan Wanita Menyusu
Set-Penyusuan-Shaklee-3M



Set B-Set Asas Penyusuan

Vitamin B,Vitamin C,Vitalea dan juga Alfalfa

Set ini sesuai untuk ibu yang tidak mengalami masalah penyusuan dan ia akan membekalkan nutrisi dalam susu.

Tidak sesuai untuk ibu yang baru bersalin atau bayi yang menhidap jaundice.Alfalfa membantu dalam memperbanyakkan susu ibu.

Set 2-EU Four Pack

Vitamin B,Vitamin C,Vitalea Dan Ostematrix

Set ini sesuai untuk ibu yang mengalami masalah haid PMS(Pre Menstrual Syndrome) yang sering berasa letih selalu.

Sesuai juga untuk ibu yang mengalami masalah kurang susu pada peringkat permulaan atau bayi yang selalu berada dalam keadaan cepat lapar.

Ostematrix juga membantu memberikan kalsium untuk pembentukan gigi dan tulang yang kuat.

Set 3-Set E

Vitamin B,Vitamin C,Vitalea,Ostematrix Dan Alfalfa.

Untuk mereka yang mengalami masalah PMS yang menyebabkan ibu berasa cepat letih.

Ostematix Shaklee untuk ibu yang kurang meminum susu dengan memberikan kalsium yang secukupnya.

Membantu bayi yang mengalami masalah Eczema.

Membekalkan kalsium untuk pembentukan tulang dan gigi bayi.

Milk Booster berbanding 2 set di atas kerana terdapat Alfalfa dan juga Ostematrix.

Set 4-3M

Vitamin B, Vitamin C, Vitalea, Alfalfa,Kalsium Dan ESP Shaklee.

Mereka yang mengalami masalah penyusuan walaupun telah membuat pengepaman setiap 2 jam sekali dan turut meminum air yang banyak.

Milk Booster untuk ibu yang bekerja dan hendak membuat simpanan stok susu yang di pam.

Sesuai untuk ibu yang telah berhenti menyusukan anak dan hendak membuat pengepaman semula.

Tiada ulasan: