Khamis, 16 Oktober 2014

VITA-LEA SHAKLEE

   VITA-LEA SHAKLEE (MUTIVITAMIN DAN MULTIMINERAL)

As salam semua...jom kita kenali sejarah Vita Lea Shaklee....
Vita Lea Shaklee merupakan multi-viatami yg pertama di cipta di dunia...maknanya SHAKLEE adalah pengeluar vitamin pertama di dunia...so vitamin-vitamin Shaklee adalah vitamin terbaik skali.... Asalnya dikenali sebagai "Vitalize-Mineral" dan disingkatkan sebutan kepada "Vita-min"... perkataan vitamin juga berasal dari Shaklee....
Multi vitamin ini dulunya di keluarkan dalam bentuk cecair tetapi peningkatan teknologi telah mengubah bentuknya kepada tablet dan di beri nama Vita-Lea...
Vita-Lea dihasilkan dengan kaedah yg terkini yg di sebut "Explo-tab". Setiap table Vita-Lea disaluti dgn serbuk nutrisi- Spirulina. Mengandungi 30 nutrisi harian lengkap yg diekstrak daripada sayuran dan buah, 12 vitamin dan 7 mineral penting sebagaimana disarankan oleh RDA.
Vita-Lea merupakan multi-vitamin yg paling pantas di dunia terlarut dlm air dan juga tubuh manusia. Mineral yg terkandung didalamnya mudah berintegrasi dgn protin untuk penyerapan ygn pantas oleh usus kecil.
Ujian klinikal telah membuktikan dgn mengambil Vita-Lea Shaklee selama setahun boleh mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%.
Vita-Lea telah terpilih oleh Center of  Science  di Amerika Syarikat sebagai THE BEST MULTI-VITAMIN di dlm Public Interest  pada tahun 2000.
Vita-Lea Shaklee - JOM Sentiasa SIHAT Shop
 
Jom kita ketahui pula manfaat pengambilan Vita-Lea

Vita-Lea Shaklee - JOM Sentiasa SIHAT Shop
SUPPLEMENT FACTS VITA-LEA SHAKLEE
Vita-Lea Shaklee - JOM Sentiasa SIHAT Shop       

Puan Yatie
0129418939
ID : 987350
Fb : Noryati Madie
Page : https://wwww.facebook.com/JOM Sentiasa SIHAT
Blog : http:/yatiemadie.blogspot.com/

Tiada ulasan: