Jumaat, 10 Oktober 2014

ESP

Assalamualaikum n salam 1 Malaysia...Kali nie Puan Yatie nak cerita kehebatan ESP POWDER....Sy nie kalo nak bercerita pasal ESP mahu sampai ke esok x habis...silap2 bawa ke lusa..atau ke tulat...
Bende ape ESP POWDER 2 ye???sampai jadi kegilaan ramai...bukan si jelita shj tp si teruna si ibu si bapa si si si siapa shjlah...
Mari saya perkenalkan ESP POWDER pada semua..
Fungsi ESP POWDER adalah sebagai makanan tambahan dan membantu pelbagai masalah..
Maanfaat yang ada pada ESP POWDER ialah    ☆Awet muda ~ Asid Amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ,  kulit, gland dan lain-lain.
☆Baik untuk hormon ~ Kacang soya adalah satu-satunya tumbuhan yg kaya dgn isoflavones, fungsinya bersamaan dgn hormon wanita. Ia membantu merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko osteoporosis dan sakit jantung.
☆Baik untuk prostat~ Genistein yg terkandung dalam kacang soya terbukti keupayaannya menyekang pertumbuhan dan perebakan sel kanser. Ia memusnahkan radikal bebas di dlm sel badan sebelum ia menukarkan sel DNA kepada sel kanser. Ia juga sgt baik dlm pemulihan uterus, ovari, menopous dan pembesaran prostat.
☆ Kulit remaja ~ Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurngkan kedutan, agen anti penuaan, mengembalikan radian kulit dan kepejalan otot, mempercepatkan penyembuhan luka dan kesan parut.
☆ Pembekal tenaga ~ Membekal tenaga dgn segera dan meningkatkan sistem imun, maka ia baik untk kekal bertenaga, mencegah migrain,imsomnia dan tekanan.
Membaiki Pigmentasi ~ Membaiki masalah rambut seperti berubandan rambut gugur. Membaiki madalah pigmentasi, kedutan dan kesan tua.
☆Membaiki Memori ~ meningkatkan kualiti memori, vitaliti, dorongan seksual dan rabgsangan.

Tiada ulasan: